merhaba, sağ ve sol da çikolata kistim var devlet ameliyat dedi özel de 5in altında olduğu için gerek duymadı ve Visanne diye ilaç birde çok kilolu olduğum için zayıflama iğnesi yazdı, Visanne 3 ay kullanmam gerekiyormuş böyle birşey yaşayan var mı çevresinde vs