Selam güzel anneler, benım dogumuma yaklasık 3 hafta kaldı kontrollere özelde gıttım ama ara tahlıllerde mersın Şehir hastanesine gittim. hatta en son geçen hafta doğum öncesi kanlarım için gittim. Şehir hastanesindekı Dr a sordum dedım doğumu burda düşünüyorum Dr tercihi imkanı var mıdır diye? Mümkün değil dedı, her güne bır sezeryancı kadın doğum Dr kalıyor nöbete o gün kime denk gelırse dedi. Genelde de normal doğumları ebeler yaptırıyor zaten. O yüzden işimi şansa bırakmamak adına özeli tercih edeceğim çünkü zaten gurbette yalnızım en azından eşim yanımda kalsın istiyorum.