busu1 ilk başlarda gebelik düşünmediğim için hiç üzerine düşmemiştim. Pcosun bana zorluk çıkaracağını bilseydim ilk senemde başlardım. Letu kullandım ilk aşılamamda özelde sağ overkistimde var ayrıca. İlk ameliyat dediler özelde ısrarla kabul etmedim , önce gebelik elde etmem gerektiğini düşündüm. Yumurtalığıma zarar gelme ihtimalinden korktuğum için. Aşılama istedim oda tutmadı maalesef sonra ameliyata ikna oldum. Şehir hastanesine geldim ordaki doktorum da ameliyat değil öncelik gebelik dedi. Gonol f 300 başladı folicasit , bugün kontrole geldim aynı dozda(37.5) devam dedi. İki gün sonra tekrar gel dedi. 4 tane büyüyecek gibi duruyor doz yükseltmeden devam edelim bakalım dedi. Yoksa iptal edicez sonra devam edicez dedi. Bunaldım artık valla ya. Eşimde de az hareketsizlik var.