Beyzanur12 Kızlar sancı vs hiçbir şey yok doktorum bu zamana kadar hiç alttan muayene etmedi yarın tekrar gideceğim ama doktorum izinde olduğu için başka doktora gideceğim. Alttan muayene etmek ister mi sizce ? Ne yapmalıyım ?
2bebelianne Beyzanur12 doktordan doktora değişiyor ya kimisi doğum anına kadar gerek duymuyor kimisi 37 haftada başlıyor ilk gebelikse hazırlıkli git haftan geldiği için edebilir ama nst kesin bağlar sancı çıkarsa eder
sevacano Beyzanur12 ay benim altdan muayene yasak genel olarak ama bazı dr ilk haftalarımda ısrar ettiler kabul etmedim bu durum beni çok kortkuttu ya elle mi bakılıyor vajınal ultrasyonla mı ? 🥲
2bebelianne Beyzanur12 normal doğum düşünüyorsanz mecbur nst de sancı çıkarsa açılma var mı diye bakıyolar
Pembeayicik Beyzanur12 kasmazsan acimiyo derin nefes aldim biraz canim yandi ama gecti simdi kemik kismi aciyo sadece
MeltemEkinci @Pembeayicik bende bugün 39+2 yim dün nst de sancı çıktığı için alttan da baktı ve birkaç saat önce nişanım geldi hafif kasılma da hissediyorum hakkımızda hayırlısı olsun
Beyzanur12 MeltemEkinci acaba ellediği için nişan gelmiş olabilir mi ne bileyim müdahale etmek bana pek mantıklı gelmiyor 😂 hayırlısıyla kucağınıza alın inşallahhh
MeltemEkinci @Beyzanur12 acı hissi çok hafif yani kendinizi kasmadığınız sürece belki de hissedilcek bir acı değildir sizin için.
MeltemEkinci @Beyzanur12 benim sancılarım vardı doktorum sıyırma işlemi de yapmadı. Sadece açıklık kontrol etmek için baktı. Kendisi de söyledi bu muayeneden sonra nişanın gelebilir dedi.
Beyzanur12 MeltemEkinci sancı nasıl bir şey acaba ben de var mı anlayamıyorum arada böyle aşağıya baskı yaparak iğne batar şekilde saniyelik gelip gidiyor bu sancı mıdır ?