Kızlar yaklaşık 2 haftadır göğüs ağrısı kaşık ağrısı ve sık tuvalete çıkma var. Bat 8 özellikle 3-4 gündür kaşık ağrısı çok fazla sol tarafta daha belirgin. Bugün çok gazla göğüs ağrım var, damarlar belirgin uçlarında kabarcıklar var ama bir kaç gün önce ve bugün de dahil toplam 5 gebelik testi yaptım hepsi negatif, bu durumu yaşayıp gene kaldığını sonradan öğrenen var mı. İlk defa göğüslerimin bu kadar ağrıdığını hissediyorum. Çok değişik