cottoncandy8 arada su gibi akıntı bende de oluyor 20li haftalardan beri, doktorum bazen gebelik akıntısı su gibi gelebilir sorun yok demişti. Yürüdüğümde falan iç çamaşırım da benim de bazen ıslaklık oluyor o da terlemiş oluyorum genelde ondan oluyor. Sizinle haftamız aynı suyumuz falan iyi çok şükür bahsettiğiniz ağrıyı ben de yaşıyorum 2 gün önce kontrolde sordum doktorum ağrıması normal daha fazla da ağrıyabilir bu haftalardan sonra artık dedi. Endişe etmeyin aynı şeyleri yaşıyoruz, bir sorun olmadı çok şükür 🌸