Arkadaşlar 32+2 haftalık hamileyim. Bir hafta falandır artık çok zorlanıyorum sol tarafa uzanıyorum kaburgaları da koltuğumun alt kısmında ağrı hissediyorum sonra sağa dönüyorum 2 dk sonra yine aynı şey sağ tarafta oluyor. Gerçekten çok yoruldum bi türlü rahat uyuyamıyorum böyle olunca uykuyada dalamıyorum sürekli dönmek zorunda kalıyorum gece her döndüğümde uyanıyorum. İçinizde benim gibi olan varmı?🤦🏼♀️