[silindi] seymakzb ayyy bacım aynıyız 🥹 ben de çözümü bulamadım doktora gidince mide bulantısı için ilaç verecek büyük ihtimalle 🤭
alicecraw [silindi] ben de 3 gün önce gittim 6+1 iken. Mide bulantısı için ilaç verdi onu içiyorum. Prillam dr ilacın adı
1ogrencianne [silindi] ben de o da yok çoğu zaman unutuyorum hamile olduğumu etrafımdakiler diyor sen hamilesin diye 🤭😂
annekiz6141 mermevhamser benim geç dollenme olduğu için keseyi gördük yarında gidicem şuan 6+4 olduk doktorum zaten kalp atisini duymayabiliriz sıkıntı yok ama gelisimine bakarız demişti
gfc02 mermevhamser son regl günümle bebeğin haftası bir değil doktor daha birşey söylemedi acildeki doktor olabilir dedi ben yarın daha kadın doğuma gidecem
Bu0 [silindi] bugün kalp atışını duyduk hamile olduğumun yeni farkına vardım hiçbir belirti olmayınca🤣
[silindi] Bu0 ben bugün aşırı kasık ağrısı ve mide bulantısı yüzünden gittim. Kalbi atıyordu gördük çok şükür ama kanama alanın var dedi fitil verdi mide bulantısı içinde prilam verdi yatıp dinlen iş güç yapma dedi 😏🥹
Bu0 [silindi] yerinde kalkma ilaçlarını düzenli kullan allahın izniyle bebişine birşey olmaz ağır filan sakın kaldırma
[silindi] Bu0 öyle yapıcam mecbur sağlıklı bir şekilde tutunmasını istiyorum regl tarihime göre 6+5 doktora göre 5+6 ymış
bsra1918 Bizim de programa göre 5 hafta iki günlük gözüküyor Ama geçen ayın 10unda adet oldum ne ara kaldım bilmiyorum kızımda 7 yaşında çok heyecanlıyımmm 🥹💖
[silindi] bsra1918 ben de 30 eylülde adet gördüm dört gün sürdü ama ilk gün pembe kanama olup sonra normal kanamaya döndü ve az sürdü üstüne görmüş olabiliriz belki
Bu0 [silindi] canım geçen gittiğimde benimde regl tarihine göre 7 haftalıktı doktor 6+4 de bu normalmiş