36 haftalık kontrolüme gittik bugün ve doktor suyun çok artmış, şekerine dikkat etmen lazım evde ölçüm yap dedi zaten gebelik şekeri tanısı aldım da stabil gidiyordu aslında kan şekerim ama sanırım bu haftalarda tatlıyı biraz fazla kaçırdım öyle diyince de canım çok sıkıldı 🙄 dikkat edeceğim artık ama bir şey olur mu normal doğuma engel mi bilmiyorum çok korkuyorum 😒😒😒