Kitappsever_1 Kızlar ölüyorum ya başım agriyo gözüme vuruyor tansiyon 13/8 çıktı yani bu normal mi yaşayan var mı ne olabilir çok kötüyüm wala geçen sefer baş ağrısıyla gittim bayıldım 16/9 yükseldi tansiyon sonradan indi 🥲
Ayca517 Kitappsever_1 tansiyondandir canim bence doktoruna bu durumu soylemelisin ben bugun bes kasik tam bugday makarna yedm ondan midir bilmiyorum baa agrisi yasadim 12/8 cikti tansiyon ama bilmiyorum daha 9 haftaligim bir sonraki gorusmede doktora bildirecegim
Deletedmom_297 Kitappsever_1 tansiyondan ağrıyor 16/9 falan normal değil yatış vermeleri lazım gebelikte 13/8 bile istenilmiyor sizde tansiyon sorunu var ilgili dr gidip ilaca başlamanız lazım
Kitappsever_1 Ayca517 düzelmişti ama 1 haftadır griptm ondan sandm baş ağrısıni ama iyileştim şuan sadece başım ağrıyor göze vuruyo migren dedi aile hekimi bugün bilemedm sadece parol yazdı
Kitappsever_1 Deletedmom_297 cnm 3 Ekim’de 16/9 olmuştu ztn bayıldım hastanede o zmn 20 haftaliktm şuan 25 haftalık oldm baş ağrısı dünden beri geçmiyor 13/8 çıktı ama normal dedi sağlık ocağı ama bilmiyorum çok kötü yanı doktorda migren olabilir dedi ama ne alaka migren bı anda ciksn
merymomy Kitappsever_1 bu haftalarda bu tansiyon iyi değil bebeğin gelişimi normal mi gerilik var mı acaba. İlk hamileliğimde benimde öyleydi bebekte gelişim geriliği yaptı en son zaten gebelik zehirlenmesine sebep oldu erken doğum yaptım. Korkmayin ama boş vermeyin iyi bir doktora gidin bence
Bulutlarda Kitappsever_1 1 kere ölçmekle olmaz canım birkaç kere baktırsaydın. Özellikle ağrı enseye vuruyorsa tansiyondandır
gamzey25 Kitappsever_1 öncelikle geçmiş olsun kardeşim. Benim de aşırı ağrım oluyor ve sol göz ve şakağıma vuruyor hamilelikte bu şekilde baş ağrısı burun kanalları da hormonlardan tıkandığı için normalmiş. Bende sinüzit var iyice tetikleniyor 3 4 gün çekiyorum geceleri uyutmuyor. Deniz suyu çekiyorum burnuma iyi geliyor yapma şansınız varsa onu deneyin. Yoksa sirke tavsiye ederim. Allah kalıcı şifa versin. Sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin.
Kitappsever_1 gamzey25 ay bugün dhaa iyiyim biraz geceleri mecburi erken uyuyorum baş ağrısına dayanamıyorum o yüzden cevaplara bakamamistm
Kitappsever_1 merymomy canım sadece 3 Ekim’de hastaneye gittiğimde yolda fln strese girdiigm için yükselmişti şuan iyi tansiyon hiç yükselmedi randevu aldım ztn kontrole de gidiyorum gidince de sorucam ama bişi yapmıyorlar
HavvaM0806_ Kitappsever_1 bir tık tansiyon yüksek ama benimde gebelikte 1 kere baş ağrısı çektim resmen ağrıdan ağlamıştım parol içtim ama fayda etmemişti tansiyonumda dusuktu neden o kadar ağrıdı bilmiyorum
Kitappsever_1 HavvaM0806_ bende gece ölçtüm 11 çıktı iyi yanı düzelmişti ama baş ağrısı öldürdü beni bugün daha iyiyim sanki
4567788 Bende de hep öyle gözüme vurur . Sinüzitim var ondan benimkisi . Sizdekş da migren yada sinüzit idir
Kitappsever_1 4567788 ben şimdiye kadar hiç baş ağrısı çekmedim sadece gebelikte oluyor diğer gebelikte de olmuştu o zmn da tansiyon yüzünden doğuma almışlardi
myangelson bebeklerim__ hayır migren gözden vurur sakaklarda falan ağrı yapar çoğunlukla tek taraflıdır. Işığa sese karşı hassasiyet yapar. Mide bulantısı kusma yapar. Tansiyon enseden vurur görmede bulanıklık gözün önünde uçuşan siyah noktalar yapar. Beyinde ağırlık basınç hissi oluşur. Mide bulantısı kusma yapabilir. Bazı kişilerde baş dönmesi olarak da gösterir kendini yükseklik
myangelson Kitappsever_1 16-9 olduğunda hastaneye gittiniz değil mi veya bayıldığınız için gitmistiniz değil mi? Göze vuran genelde migren kaynaklı oluyor. Bazılarında sinüzit de vuruyor göze. Tansiyon göze vurmaz enseden ağrı gelir. Gözlerde bulanıklık uçuşan siyah noktalar yapar. Beyinde ağırlık basınç gibi his olur.
Kitappsever_1 myangelson hastanede bayılmıştım canım o zmn yolda yükselmişti belkide bı anda Migren başladı bende bilmiyorum migren için nereye gidicegm