bgndgd 34 haftalık Nst hiç girmedim Aşağı tarafta baskı var bastırıyor hissi gibi ayağa kalkınca da popo ve bacak arası aşırı ağrıyor gitmeli miyim su ya da kan akıntı vs yok
Helink bgndgd normal de doktorunuzun bu haftalar da nst ge çağırması lazım artık hafta da 1 girmeniz lazım baş aşağı pozisyonda olduğu için böyle ağrısı olmuş olabilir ama acilden de girip nst bağlanabilirsiniz içiniz rahat etsin
DuruDefne_mommy bgndgd baskı hissi normal olabilir ama seni çok rahatsız eden bir ağrın varsa doktora git tabiki