[silindi] Lavinia1924 25 haftalıgım bende aşagıda hissediyorum hareketlerini sanki alt karını tekmeliyor gibi
Sedaince Lavinia1924 dönmüştür belki de doktor bişey söyledi mi benim 29 da döndü erken dönmüş rahmimin hemen üstünde hareket ediyor du sanki
Sla52 Lavinia1924 normal o bebeğin eli bacağı filandır asıl 30 haftadan sonra gör oturamıyorsun hiç aşağıya iniyor sanki vuruyor kalk diyor 😃
Zhlcnr Aynı durumu bende yaşıyorum sankı bır vurusla çıkıcak gıbı🤣 ama ultrasyonda ters bı durum gorunmedı bugun kontrol oldum sanırım ayaklar asagı vurunca oyle hıssedıyoruz
Gulsen1989 Bende 28 deyim baş geliş olmuş. 2 hafta öncesinde hissettim ama aşağı aşağı birşeyler hissediyosun.
Gamze88 Lavinia1924 bende öyle hissediyorum 🥺çıktı çıkacak sanki 😁daha var kontrolüme sabırla bekliyorum bakalım son duruş nasıl paşamın🧿💙25. Haftamızın sonundayız bizde