azrayalin Perşembe günü cinsiyeti öğreniyorum kızlar 🩷💙 Son tahminleri alayım dedim 😊 Ben tek kız olarak büyüdüm, bir kızım bir de oğlum var. Şimdi çok merak ediyorum, acaba kızım benim gibi mi olacak? Bu bebeğim de son olacak çünkü kordonlarımı bağlatacağım. Hangisi olursa olsun, önce hayırlısı sonra da sağlıkla gelsin inşallah 🩷💙
azrayalin [silindi] Hayır canım, gebeliğim kesinleşince doktorum spirali çıkarttı. Hem benim hem de bebek için tehlike oluşturabilirmiş, bu yüzden en güvenli yol buydu. ❤️