Bir ben mi böyleyim bilmiyorum ama sol göğsümden emzirmek hem çok zor hem hem de canım acıyor her zaman sol göğsümde emzirirken. Sol göğsümden emzirmek benim için resmen sıkıntı. Sol göğsümün ucu da diğeri kadar yok. Bu kişiden kişiye değişen bir şey mi. Yoksa genel olarak durum böyle mi merak ediyorum