36+7 oldum hafif kahvrengi lekem vardı doktorla görüştüm hastaneye geçip nstye girmemi söyledi biraz kasılmalar çıktı doktor sabah aç karnına gelip 8 de nstye bağlan dedi 2. Sezeryanım olacak. Sezeryanamı alacak beni durumamı bakacak bi endişe oldum dua edin kızlar sağkıkla bebeğime kavuşayım 🙏🏻