Leylabngll değerleriniz gayet normal görünüyor fsh menapoz ile alakalıdır genelde amh düştüğü zaman bunda yükselme görülebiliyor erken menapoz diyebilmesi için, amh eğer 1 ve üzerinde çıkarsa hiç endişelenmeyin ben 0.19 ile hamile kaldım fsh sınırdaydı 11 çıkmıştı, normali 0-10 arası oluyor, banada tüp bebek vs dendi, ovulasyon testi alıp yumurtlama günümü takip ettim ve teste göre beraberlik yaptım ilk denemede hamile kaldım, eğer denemediyseniz o şekilde deneyebilirsiniz, bu süreçte folik asite mutlaka başla ben planlarken folik asit omega ve ubiquinol takviyelere başlamıştım hepside mevcut yumurta kalitesini artıran şeyler , belki bunlarında etkisi vardır bilmiyorum , amh 0.01 olsa bile ihtimal var stres yapmayın, birde tekirdağ şehir hastanesine gitmişsiniz sanırım hangi dr a gidiyorsunuz bende orda takipliyim suanda