DlstM Bzkrt1 olur tabiki ama imkanınız varsa gebeliğinizide özelde takip ettirsenz dsha iyidi dr da isttdiğinz zmn msj atıp ulaşabiliniyor çok ilgililer vs
haticenur1 Bzkrt1 29+4 Hamileyim daha yeni pazartesi günü gittim ilk bi sıkıntı çıkmadı yani direk doğuma yakın ya da doğumda gitsen belki kabul etmezler ama daha doğuma zaman olunca sıkıntı cikmiyor