Arkadaşlar bir haftadır sapsarı bir akıntı yaşıyorum bununla beraber beyaz süt kesiği gibi akintida oluyor . Vajinamin içi beyaz beyaz olms . Kontrlum var diye gitmedim yarım gidecegim inşallah bununla beraber kaşıntı yanma var acaba enfeksiyon mudur yoksa vajinal bir mantarmidir tehlikeli bir durum mu acaba yarın kontrol var ama gitmedim bir haftadr diyede pişman oldum