Kızlar doktorumun tavsiyesi üzerine regenesis max kullanıyordum ikinci kutumu bitirmek üzereyim ama birkaç gün içtikten sonra kustum 2 gün kullanmadım sorun yoktu ama bugün içtim tekrar kustum 😔 Bu zamana kadar hiç böyle bir şey olmamıştı. Doktoruma yazdım ve ı mom omega kullanabilirsin onun yerine dedi ama yine midem bulanır kusarsam diye korkuyorum çünkü regenesis içtiğimde balık yemişim gibi hissediyorum ve 15-20 dk sonra kusuyorum enerjimde düşüyor hiç halim kalmıyor. I mom omega kullananlar böyle bir sorun yaşadınız mı acaba?