emmy06 ulgut evet yerleşme zamanı olur dayanılamayacak olsa sıkıntı ama ara ara minik sancı olması normal
akgull ulgut bende aynı durumdayım canım kasık harici böyle saniyelik rahim ağzında da oluyor mu acaba iğne batar gibi kısacık
busu1 akgull Evet olur yerleşirken adet gibi kasılma oluyor bol bol uzansın bel ayak altı yastık koyup
ulgut Ay evet çok ağrıyor bu adettende farklı siz kaçıncı haftadasınız Doktora gittim hiçbir sorun yok dedi kalp çevresi canlanmış haftaya kalbini duyabileceğimizi ihtimal verdi