elifmuslu • 4 Kasım: 121 • 6 Kasım: 210 • 8 Kasım: 394.94 • 10 Kasım: 591.34 Merhaba doktorum bu hafta perşembe 13 kasımda kese görmeye çağırdı. Sizce değerlerim nasıl? Tecrübeli hamile ve anneler bilgi verirse çok sevinirim.
Deletedmom_297 elifmuslu sonki biraz yavaşlamış gibi aynı yerdemi verdinşz şnşaklah sağlıklı gebeliktir .
zfrnemos elifmuslu bazen saat bıle farkedıyo 2 3 saat once veya sonra vermek ben oyle bılıyorum doktorum oyle demıstı ama devlet hastanesınde 2 defa ozelde ıkı defa kan verdım dunya fark vardı aralarında yerde baya farkedıyo
elifmuslu Deletedmom_297 inşallah sağlıklıdır ya çok çok istiyorum çok emek verdim, perşembe günü görürüz inşallah
Alpker Ya 2 katı yada %60 artış yeterli oluyormuş gayet güzel artmış artmayada devam eder inşallah ama bence doktor için erken gibi en az 1000 üstü olsa değeriniz içiniz dahada rahat giderisnz
elifmuslu Alpker öyle tabii haklısınız ama perşembe günü Allan izin verirse 1000 i geçmiş oluyor değerim☺️
elifmuslu Esma006 ay ne kadar kesin ve net cevap verdiniz çok teşekkür ederim🥹 tecrübeli olduğunuzu hissettim doğru mu🥰
Mzgnn0234 elifmuslu artışınız iyi ama 3 gün sonra görünmeyebilir kese benim 2 binlerde alttan göründü isterseniz bir hafta sonra gidin netleşsin.
elifmuslu Mzgnn0234 doktor bana sıkışık gel dedi karından inşallah gözükür❤️ sanırım aletin kalitesi de önemliymiş
elifmuslu amphitrittee ben hiç anlamadım bu işleri ya. Adet başlangıcım 7 ekim doktor kontrolüme gittiğim için çatlamamı biliyorum. 18 ekimde de çatlama oldu