gorkemakdmr Kardiyoleji tansiyonların sınırda dedi ilaç başladı 31+1 deyim doktorlar hiç birşey söylemiyor başına gelip de nırmal doğum yapan var mı
Bulutlarda gorkemakdmr Ben hastanede kalırken yüksek tansiyon olanlarıda normal denetiyorlardı yanımda kalan arkadaş 16-10 çıktığı için doğumhaneye gitti 36. Haftada 24saat suni vermişler açılma olmayınca sezaryen olup geldi. Bende çok şaşırdım denettiklerine
lavinya90 gorkemakdmr evet kardeşim alfamwd kullanıyordu. Rahim damarlarından biri tıkalı olarak hamilelik geçirdi. Sağlıkla normal doğum yaptı. Suni sancı ile
gorkemakdmr Bulutlarda yanlız normal doğun yapan var mı diye sordum yüksek tansiyonda direk sezeryan alındığını biliyorum 17 gün yüksek tansiyondan hastane geçmişim var
Bulutlarda gorkemakdmr Yüksek tansiyondan dolayı almadılar açılması olmadığı için sezaryenle aldılar zaten. Yüksek tansiyonla gitti ona rağmen 24 saat suni verdiler normal doğum denediler