greybrde buse666_ ben Kayseri’de yapşıyorum ne oğluma hamile iken nede kızıma ikisinede yaptırmadım gerek duymadım aşırı pahalı diyorlar birde Allah esirgesin varsa bir problem elden ne gelir
2001busra Bilal arık 3 ay oluyo cektireli 3000 lira ödemiştim aşırı memnun kalmıştım randevum öğlenden sonraydi normalde 30 dk ben 50 dk kaldım herşeyi en ince ayrıntısına kadar söyledi gösterdi aşırı memnun kaldım
2001busra buse666_ zam sürekli geliyo ama her detayı görmek öğrenmek bebeğin sağlık durumunu bilmem ona göre doktorunun dediklerini yapmak