Merhaba 7 haftalık hamıleyım . Kan sulandırıcı ıgne be coraspın kullanıyorum . Cuma günü bıraz kanamam oldu hastaneye gıttım çok şükür kötü bısey çıkmadı kalp atışını duydum ve sağlıklı şükür . Doktor her ıhtımale karşı düşük onleyıcı ıgne vurdurdu acılden. Bı de progestan yazdı günde 2 kez fitil olarak. Bugün sadece sol bacağım ayağıma kadar ıcerden bır sızı ağrı var sebebını anlıyamadım . Bu durumu yaşayanlar yardımcı olabılır mı lütfen suan kanamam yok hafıf leke var bu arada