Kızlar 23 haftalık gebeyim henüz tetenoz aşısını vurulmadım aile hekiminden arayıp doktordan onay alın öyle vuralım dediler bende yakın devlet hastanesine randevu aldım neden onay vermesi gerekiyorki ve aile hekiminde ki doktor neden onaylamıyorum siz gidip direk yaptırdınız mı?