Artimed yanıltıyor denildi hep elimde o test olduğu için yapayım dedim. 2 aydır 2 gün erken regl oluyordum.diğer aylara görede 2 gün sonra olmam gerekiyor. Ne zaman olacağımı bilemedim.adet ağrımda var tabi. Yine dayanamadım test yaptım sizce var mı yok mu. Yoksa bu testi kullanan bilir silik çizgi yanılttı mı
