bebeğim meme emerken çok hırçın memeyi ağzından çıkarıyor sonra geri sokmaya çalışıyor kafasını sağa sola götürüyor sinirleniyor kendini kasıyor gazlı bir bebek olduğu için mi acaba yoksa aç olup süt gelmediği için midir? zaten sarılıktan da yattık hastanede tekrar olacak diye endişeliyim emzirmeye çalışıyorum şakır şakır sütüm akmıyor ama geliyor yinede