Annesii66 ikinci çok daha iyiydi bence, evet bastırdılar ama hala anestezi etkisi olduğu için hiçbişey hissetmedim. Aslında ben daha etkili bi bastırma düşünüyordum hep ama tek eliyle karnıma biraz sert baskı uyguladı sadece ama anestezi olmadan nasıl bi acı verir bilemiyorum