Benimde ilk gebeliğimde böyle oldu, beta düzgün artmıyordu. Doktor doktor gezdik hepsi farklı şeyler söyledi, artık kan vermekten mahvolmuştum. 2 ay sonunda bebeği gördük ama kalp atışı yoktu kürtaj olmak durumunda kaldım 😥 Psikolojik olarak çok yıpratıcı bir süreç sizi çok iyi anlıyorum. Umarım güzel haberler alırsınız 😔