sevdashnn 10 gün oldu benim gribim geçmiyo aile hekimi bal ye süt iç dedi yolladı bı ilaç yazmiyo maalesef öksürdükçe kasıklarım ağrıyo düzgün uyuyorum var mı bı çözümü olan 16+4 teyim
Papatya05_ sevdashnn meyve parol öksürük için tereyağ keçiboynuzu karışımı bu şekilde toparladım 21. Haftada oldum bende
asellim143_ sevdashnn bnde aynıyım cnm 1 ay içinde 3 defadır.bogaz enfeksiyonu ve grip geçiriyorum antibiyotik verdi sef galiba iyi geldi bı tane hap aldım iyi gelmişti ve 2 gündür tekrarladi gene az önce bı tane daha içtim korkuyorum da valla ama ağrıdan basım çatlıyor
Sonek Bende hamileliğin başından beri ne zaman toplu taşıma kullansam hep grip boğaz ağrısı doktora soracağım grip aşısı olacağım başka türlü geçmez bu kış
sevdashnn asellim143_ benim doktor parol bile içme susuzluktan ağrır başın dedi gönderdi evde dönüyo sürekli hastalık