filikkk ben 2 gün adet gecikmesiyle gebeliğimi öğrendim canm daha sonra kan verdim beta düşük çıktı haftaya tekrar gel ver dediler gittiğim gün leke gelmişti kahverengi kan verdim doktorum endişelenme lekeden demişti sonra eve geldimki leke kanamaya dönüşmüş 9 . Günü falandı gecikmemin daha sonra hafif ağrılı adet kanaması benzeri bir kanama ile adet görür gbi kese düştü hatta peçeteye sarıp gömdüm ben ramazan ayıydı doktora kanama adet kanaması mı sayılacak özür mü ona göre oruç tutacağım dedim hayır adet kanaması olamaz bu bir döllenme gerçekleşti kese düştü adet sayamazsın dedi özür sayarak orucumu tutmuştum ve ertesi ayda normal adet tarihinden farklı olarak adet görmüştüm gecikmeli olarak gördüm yani 2 ay korunduktan sonrada tekrar gebe kaldım