Alparslanmomm sanemashrafli 15. Haftamdayım daha hala çıkan bişey yok bende bence 6-7 hafta çok erken
ghostty sanemashrafli belirgin değildi ama kendinizi başkalarıyla kıyaslamayın. Ödem, gaz vs şişkinlik de olabiliyor. Mide bulantısına tek çare doktorumun yazdığı ilaç oldu benim.
csadioglu sanemashrafli bulantı normaldir ama belirginlik olmaz 17 haftaligim yeni yeni çıkmaya başladı
sanemashrafli Alparslanmomm teşekkür ederim canım. Bu arada ben de oğlum olursa ismini Alp Arslan koymak istiyorum. Sağlığlı olmanızı dilerim😍
Alparslanmomm sanemashrafli Allah hayırlı evlat nasip etsin cümlemize inşallah . Benim Alparslan çok çok yaramaz bazen başka isim mi koysaydık diyorum 🫣😆
Dinolisoo İlk haftalar rahim yava yavaş büyür gaz şişlik çok olur bu hamilelik şişliği değil. 19 haftada daha belirgin bir karnım yok. Mide bulantısı da çok normal çoğu kişide oluyor. Aşırı dayanılmayacak bulantın varsa doktoruna söyle ilaç yazsın.