Kızlar 13haftalık hamileyim 10.haftada da kanamam başlamıştı yoğun iğneyle durduruldu hep yattım geçti sandım ama yine başladı lekelenme şeklinde kırmızı hemen acile gittim bi sıkıntı yok denildi geçen ay da kanamam ayın 10unda oldum bu ayda 10unda başladı acaba ben adet mi görüyorum var öı böyle olan