ennice bende ilk gebeliğimde 8 haftalık düşük yaptım 4 sene önce bu 2. Gebeliğimde 11+4 haftalık bende fetal DNA yaptirmak istiyorum doktor haber bekliyor aa eşim anlamadığı için korkuyor bişey yapacaklar diye istemiyor bi acı kaybımız olduğu için çünkü ben ozamanlar bi özel bi devlete gidiyordum devlette doktor düşük riski var mı diye şırıngayla alttan kanımı çekti çok cnm yanmıştı bişey yok dedi bana ama eve döndüm kanamam başlamıştı şimdide eşim ondan korkuyor aa tekrar konuşucam bu konuyu ikna etmeye başlayacam