yalcnkayabeyza İlk gebeliğim 16+3deyim. Kimisi erkenden anlıyormuş bebeğinin hareketlerini ben pek anlayamadım nasıl anlaşılır neye benziyor bu hareketler? Kelebek var gibi falan diyenler olmuştu
Kubar yalcnkayabeyza sana çok komik bişry dicem ben ilk hamileliğimde hareketler başlayınca dalgınlıktan mıdır nedir deprem oluyor sanmıştım belki benim gibi hissedenlerde de vardır o his gelince anlıyosun ya içinde bişey kıpırdıyo bariz ya bişey oldu gibi ama ne oldu anlamadım diceksin onlar başlangıç olacak sonra aşk🥰
busra34__ yalcnkayabeyza ben 16. Haftanın sonuna doğru böyle karnımda balon patlamış gibi hissettim 2 kez ayrı günlerde 17.haftada pıt pıt kalp atışı gibi çarpma hissi gibi daha çok hissedilecek hareketler oldu elimi koymasam da hareket ettiğinde hissediyorum şuan 18+3 üm 🥰🥲ilk hissettiğimde çok tuaf olmuştum çok güzel bir his
Leontiine yalcnkayabeyza 16. Hafta hissetmek için erken genelde 20’de hissedilir ben 19’da ilk içimde bi balık oynadı gibi hissetmiştim sonra bi daha hissetmedim. 23. Haftada hareketler netleşti 🌸
busrasya2334 yalcnkayabeyza evet kelebek kanat çırpıyor gibi oluyor ama plasenta öndeydi benim çok geç hissetmiştim ilk gebeliğimde plasenta karnımla bebek arasında yastık görevi görüyordu benim ilk gebelikte geç hissediliyormuş ama zaten