Sevgili annelerim Ssvd yapmak çok istiyorum. Doktorumla da konuştuk olabileceğinden bahsetti bana. 2. Doğumum ilk doğumumdan 6bucuk sene sonra olacak Allah nasip ederse. Şuan 34+4 günlük hamileyim. Doğuma da az kaldı. Dünkü Ssvd doğumun altına da yazmıştım. Ayrı başlık açmak istedim. İnanılmaz bir korkum var. Son güne kadar fok fazla hareket edemedim. Ev işi yemek harici dışarı çıkıp tempolu bir yürüyüş de yapamadım açıkçası. Sezeryan doğumum çok kolay geçmişti. İz bile kalmadı. 2 günde ayaklanmıştım. Sizce normal doğum yapabilir miyim? Tecrübesi olan varsa aramızda anlatabilir mi? Yoksa hiç risk etmeden yine sezeryan mı olmalıyım?