mmmm ağrısız gebelik olmaz canım dayanılabilecek hafif bir ağrıysa korkma rahmin genişledikçe organlarında yer değiştiriyor hafif ağrılar hepimizde oluyor.ağrın şiddetlenirse doktorunla görüşmende fayda olur.benim mesela alt karın bölgem uzun süre ağrımıştı şimdi şimdi geçti.