yeliz1923 merhaba benim de 11+6 dayken kanamam olmultu plesantada kanama alanı oluşmuş yatış yapmıştırm serum vs sonrasında progestana başladık sabah akşam kullanıyorum doktorum öyle istedi ağız yoluyla alıyorum ben genelde herkes fitil olarak alıyor şuan 18+3 üz 2. Kutuma başladım kanama bitti şükür sizin devam ediyor mu kaç haftalıksınıx bol bol dinlenin ağır iş yapmayın bol su için