Merhaba geçen hafta doktora gittim. Doktor kese gördüğünü söyledi bebeği de gorduğunu söyledi hatta bebek bak burda dedi bana da gosterdi o an. Kalp atışlarını duyamadı. Arka arkaya 3 kere kontrole gittim 3 ünde de duyamadı bekletti beni. Ben de bugub başka doktora gittim. Doktor da bana kese var 31 mm oluşmuş ama bebek goremıyorum dedi. Boş gebelik dedi. Aşağıya alttan muayeneye yolladı ama gitmedim aşırı korkuyorum. Kafam allak bullak oldu. Aşırı bir agrı var başımda korkudan anlatamam. Kurtaj olmak zor mu sizce beklemem mi gerekir çok korkuyorum