Kızlar merhaba normalde adetim düzenliydi kürtajdan sonra düzene girdi tatil dolayısı ile geciktirici kullandım ağustosun sonunda , maksimum 3 gün gecikme oluyordu bu ay hem adet olamadım hem karnım adet ağrısı gibi çok ağrıyor 😣 4 gün gecikme oldu bugün 1 gün geçince test yapmıştım negatifti , başına gelen var mı ..