Sizin boy kilo endeksinize göre dr un bilgi vermesi daha makul.
172boy 72kilodayım,hocam bana 5.aya kadar kilo almama gerektiğini söyledi,5 kilodan fazla alırsam diyetisyene yönlendireceğini iletti.
1.trimesterda hocanın söyledikleri bil kulağımdan girmediki diğerinden çıksın,bu nasıl zor bi psikoloji ve haksizliktir😞