smls19 Kızlar 8+4 günlük gebeyim sağ yanım belim ve sağ bacağım felaket derecede ağrıyor var mı benim gibi 8.hafta da olup da bu durumu yaşayan 😓
ozson smls19 ben de aynıyım senle canım benimde bugün karnımın sağ alt kısmına kramp girip çıkıyor ve gün boyu bulanmış hissi var bende ama hiç kusmadım çok şükür doktorumu aradım o ağrı normal dedi korkma
Melike35 smls19 8+3 üm 35 yaşındayım halim yok sağ ayağım komple ağrıyır ve dudaklarım bile gergin hissediyorum ödem oldum 2 çocuğum daha var belki yorgunluk yaşıyorum bilmiyorum yarın doktora gidicem iki defa aile hekimine gittim daha önce normal dedi
Birebir smls19 aynısı bende var bide bulantı gibi midem Bi tuhaf doktor normal dedi ama bakalım 10 gün sonra gidince tekrar sorcam çok fazla ağrı olunca önemsemek lazımmış
ozson smls19 canınim rahim genişliyor ya ondan bu tarz ağrılar normal ben çok okuyorum ama haklısın işte insan tedirgin oluyor rabbim yavrularımızı hepimize bağışlasın sağ Salim inşallah