Bana doktorum tuz ve şekeri yasakladı bebeğe bi faydası yok hem şekerin çıkmasın hem tansiyonun ikisini kullanma dedi tuz ödem de yapıyor ama dayanamıyorum tadsız geliyor şeker de alışmışız cnm istiyor arada zor tutuyorum azar azar kullanıyorum ben 11+4 haftalığım