iz_l344 saadet doktor hakkında bilgim yok ne desem yalan olur ben 3. Doğumu Türkan hocanın yanında yaptım kanamam olmuştu Songül hocaya gidiyordum ilk başta hiçbir şey istediğim gibi gitmiyordu bnde Türkan hocaya geçtim o gün bugündür keşke daha önce tanısaydım keşke ilk doğumumdan beri onu tanıyıp onun yanına gitseydim diyorum şuan 4. Gebeliğim 31+4 oldum okdr ilgili ve güler yüzlü ki sizi okdr çok motive ediyor ki anlatamam onu görünce bile bütün stresim gidiyor ve bu doğumuda onda yapmayı düşünüyorum diğeri doğumumu dikişsiz yapmıştı çok rahattım evde başka çocuk olunca da insan dikişsiz doğuma çok seviniyor