DuruDefne_mommy Çok şükür burada böyle bir post açmak bana da nasip oldu🥳.26 Kasım da tam 39.haftamda Defne’mize kavuşuyoruz💝💖2 hafta nasıl geçer bilmiyorum 🥲 Var mi aynı haftalarda doğuma gidicek olan 🥰
mimaa DuruDefne_mommy sağlıkla gelsin inşallah hayırlı doğumlar🌸 inşallah haftaya ben de gün alacağım darısı başıma🫠
Gamzeahmet123 DuruDefne_mommy 26 kasım benim de doğum günüm haftaya bizde gün alıcaz bakalım bebeğim hangi gün doğucak
Birbebisannesi Gamzeahmet123 zorunlu değil mi normal doğum. Benim doktorum seserywn için sıcak bakmıyor
DuruDefne_mommy cakirbebek çok yakınız 🥰🥰ama benim doktorum 39 a kadar bekleyelim dedi bekliyoruz bakalım 🥲
Gamzeahmet123 Birbebisannesi bilmem ben sezaryen istiyordum doktorum ben nasıl istersem öyle yapacağını zorlamayacağını söylemişti son kontrolümde de bebeğim dönmüş makat gelişti tekrar kontrolüm haftaya salı günü doktorum hazırlıklı gel belki o gün alırız bebek kendisi bilir demişti eğer herşey yolundaysa o gün sezaryen için tarih belirlenecek
DuruDefne_mommy cakirbebek of evet doğurmak istiyorum bende artık.Aslinda ilk 38 de olmuştum sezaryan bunda bekleyelim dedi zaman asla geçmiyor 🥲🥲
cakirbebek DuruDefne_mommy bende ilkini 40 da oldum ama bebek iri belki 38 o yüzden idealdir. Seninkinin kilosu nedir
DuruDefne_mommy cakirbebek bugün ölçüldü 36+5 3.100 gram çıktı doktorum güzel dedi🥰senin bebiş ne kadar
cakirbebek DuruDefne_mommy seninkide iri gibi o zaman 35 te 2850 yi yarın kontrol bakalım ne kadar oldu
cakirbebek DuruDefne_mommy tam 1 hafta geçti zaten çık birşey değişmemiştir ideal geliyor bana sağlık olsunda .haberleşiriz unutmazsam 🤩
cakirbebek DuruDefne_mommy 40 a kadar beklesem belki daha çok olurdu ama 38 de o kadar çok olacağını sanmam görcez bakalım