Kubar benim 16. Hafta farkedildi ama öyle kusma ağrı vs yoktu rutin kontole gittiğimde doktorum gördü bu daha önce yoktu dedi , hemen radyoloji baktı hafif derecede çamurlaşma dedi ciddi bir şey değil takip edilecek dedi, ben kızartma yağlı baharatlı şeyler yemiyorum yumurta 2 günde bir sadece haşlama , diyetisyene gidiyorum, tereyağ kaymak vs yasak, 25+5 in bulantım kusmam yok , ama korkuyorum sonuçta inşallah ameliyata kadar gitmez