demirrleydi_ neolsunn 3 haftalık öğrendim çok erken öğrenmek daha fazla sabırsızlıkla beklemek demekmiş onu öğrendim 😂
mislinakus neolsunn bende erken öğrenenlerdenim 3 haftalıkken öğrendim ikinci gebeliğim olduğu halde zaman hiç geçmiyor gerçekten erken öğrenmek iyi degilmiş
demirrleydi_ Ahben0104_ 17 gün 37+3 te doğurdum canım ben 🥰 hastaneye gittiğimde 5 haftalıktı 2 hafta sonra gel kese var ama kalp atışı yok demişti doktor 2 hafta sonra gittiğimde kalp atışını duymuştuk
qwertyxx Tam 4 haftada öğrendim çok dikkat ettim bol istirahat düzenli yürüyüş yaptım 8+1de kalbi durmus
mom_51 4+5 de öğrendim. Daha doğrusu bekledim. Kimyasal geçirmiştim bir önceki ay testte çift çizgi gördüm ama her ihtimale karşı 6 gün bekleyip öyle kan verdim. Şuan 14+5 haftalığım ☺️
Ahben0104_ demirrleydi_ ya maşallah sağlıkla büyüsün inşallah 💐bana da iki hafta sonra gel dedi beklemekteyim 🥰
ayyserella neolsunn adetime 5 gün kala öğrendim , yani 3+2 oluyorr 🤍 erken gebelik testi yaptım kıpkırmızı çıkmıştı çizgi
demirrleydi_ Ahben0104_ amin canım çok teşekkür ederim ❣️❣️ iki hafta sonra gittiğinde kalp atışını duyarsın inşAllah miniğin🥰