35+3 hamileyim demin lavaboda pede hafif kan lekesi olduğunu gördüm pedimi deyişdim tekrar bakdım ufak kanlı lekelenmem var.İlk gebeliğim bilmiyorum nişan gelmesi olabilirmi? İlk haftalardan riskli gebeliğim olduğu için korkuyorum.Eşimi aradım geliyor acile gidicemde.Panikden korkudan heyecan yapdım