Simsimsem 32+2 haftadayım. Doktorum 38.haftaya kalmaz 36-37.hafta arası sezaryen diyor. Hiç bir sıkıntımız yok çok şükür. İkizlerde sıkıntı olmasa bile beklemeyip 37e kadar alıyolar mı acaba?
hayirlisi06 Simsimsem aynı durumdayım ama ben bebekler baş aşağı ise normal istiyorum Şuan maalesef makat gelisli 37 sanırım sorunsuz giderse
ruzgar_bulut_ Simsimsem bizde 33+0 haftaligiz doktorum 37+0 da aliriz dedi ikizde ileri haftalari beklemiyolar sanirim sorun yoksa bile
3kedili2bebekli Simsimsem sonuna kadar bekleyemezler rahminiz kaldırmaz benim doktorum 35 planlamisti 32 de geldi bebelerim oğlum dayanamadı 😂
ikizleriminannesiyim Simsimsem full iki ay hastanede yattım erken doğum riski ile sancılarım olmuştu hemen acil sezeryan a aldilar