Denizz44 Evet normal regli oldum. Hatta 2 ay daha sonra regli olmayınca kan verdim. 8+6 haftalık gebe olduğumu öğrendim. Sonradan düşününce aşırı derece bir gaz olmuştu. Ben üşüttüğümü yada yediğim bir şeylerin yaptığını düşünmüştüm.Aslında gebeligin ilk haftalarında bazı bayanlarda olurmuş sonradan öğrendim.